Klik untuk informasi lanjut!

imazutalOvechOc.blogspot.com. Powered by Blogger.

Friday 19 July 2013

Shopping Raya!

Hari ini, aku bercadang untuk membuat persiapan Aidilfitri yang bakal tiba.. dalam seminggu ni aku selalu online untuk tengok brand apa, fesyen apa yang tengah 'in' kat Malaysia.. tak sabar rasanya nak jalan-jalan hari ini.tapi itu pun belum comfirm la sebab takut husband aku ada kerja tiba-tiba pulak ( well actually, memang dia kerja pun, tapi aku ajak dia pergi petang, mungkin boleh la kot?) .. apa-apa pun kena pergi jugak hari ini ataupun esok! sebab? Jusco Sale sampai esok je.. hahah!

Mungkin hari ini ( kalau jadilah ) akan menjadi sangat penat, sebab nak cari pakaian raya Arsyad dulu, dia tu dah la meligat, duduk dalam stroller pun bukan boleh lama-lama.. sorry la mama nak dukung, badan sendiri pun tak terbawa rasanya.. papa dia yang tak berbadan dua pun dah tak larat nak dukung dia lama-lama, inikan pula aku yang tengah sarat ( dah masuk 8bulan pun )..

Tapi macam biasa, aku takut jadi macam tahun yan sudah-sudah, mula-mula cari baju Arsyad memang best, pastu teman papa dia..bila cari pakaian aku pula, papa dia cakap dah penat la, kaki nak tanggal la.. dah la nak cari pakaian aku susah ( sebab aku suka pergi banyak tempat! haha..) ye lah, kalau tak macam tu tak lah menyesal sangat kan?? tapi pengalaman yang lepas-lepas , aku terpaksa beli apa yang ada je sebab dah kena bebel.. erm, tak seronok sungguh!

Husband aku hari pun sebennarnya memang ada event yang akan memaksa dia untuk balik kerja cepat, majlis berbuka puasa dengan sahabat handai dia.. entah macam mana la gaya aku hari ini kan? minta-minta dapat sesuaikan diri dengan diorang tu, ni pertama kali rasanya aku diajak untuk berbuka puasa dengan sahabat-sahabat dia tu.. 

Semoga hari ini akan menjadi hari yang menyeronokkan bagi kami bertiga! amin.. 

Okeylah, dah dengar dah suara azan subuh, aku log out dulu lah ye.. ( sementara tunggu makanan dihadam sebelum tidur, baik blog dulu kan?..heheh) .. semoga kita semua dapat mengumpul pahala sebanyak mana yang mampu.. ( bulan puasa ni jangan lepaskan peluang kumpul bonus2 pahala!)

Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment